Semrasular Kızlar 33.haftama giriyorum ama elim ayağım davul gibi inanılmaz şişim bu beni çok rahatsız ediyor. Ödem olmaması için yaptığınız bişey varmı önerilere açığım. Help Me! 🥹
alonee Semrasular Su, yürüyüş, tuzu azaltın ve yatarken ayaklarınızı yukarı doğru uzatın bi yere. Bende işe yaradı. Ve soğuk suyla yıkamakta iyi geliyor
Semrasular alonee yürüyüş çok yapamıyorum vajinal varis çıktı ayaklarımı yükseğe uzatıyorum sanırım suyu artırmam lazım
Tiredmother İlk gebeliğimde de fazla su içmeye dikkat ettim hiç ödemim olmadı ikinci de de. Su ödemin düşmanı bence suya ağırlık ver canım her şeye şifa zaten ama vücudun hamilelikte daha çok ihtiyacı oluyor