Devlet çok kalabalık özelde de hemşireler iyi değil burada, serum bitince bile çıkarmak için on dakikada geliyorlar, ama devlet sürekli kontrol ediyor. Yani bence aslında bulunmuş olduğunuz ilde ki hastaneler ile ilgili, hangisinin ekibi daha iyiyse ona gidilmeli