Aylinadakaya Smyyblstr bizim cuma 36.haftamızdı 2800 dü kilosu şuan 36+4 yarın kontrolümüz var bakalım kilo aldı mı. Ben de toplamda 5kilo aldım sanırım yediğim her şey bebeğe gitti.
Annecikk34 2500 kg benimki kilo almamış doktor kilosunu az buldu. Kaynanama da söylemedim kilo takıntısı var zaten dicek bana ele avuca sığmıyor saçma sapan yorumlar yine ye ye diyor her defasında . 12 kilo aldım bebek almamış ne yapabilirim ki ?
Sm_dmr Annecikk34 2500 kiloda az değilki bende bu ay kilo vermişim bebek 2400 dü 170 gram almıştı geçen hafta şuan 36+4 haftadayız ben takılmıyorum kilosuna doğana kadar 3000 bulurlar zaten
1canibrahim Annecikk34 canım hiç üzülme tıp da 2500 ve üstü doğanlar normal bebek olarak görülüyor preameture değil. Bundan sonraki yemekleriniz bbeğinize şifa olsun 🌸
Annecikk34 Sm_dmr bende takılmıyorum sağlıklı olsun yeter de işte kaynanam tarafı hastalıklı düşünüyor zayıf bebek sağlıksızdır , kilolu olması iyidir diye .
Annecikk34 1canibrahim amin inşallah sağ ol canım bütün bebeklerimize inşallah annelerinin yedikleri şifa olsun kuzucuklara 🌸🥰
tarcinnnn 127383 bu yavaşlamış hali 😂 35+4 de 3250 çıkmıştı ondan öncesinde 34de 2800dü 31+5de 1950ydi 😂