Ocean-blue Kızlar merhaba. 33 haftalık hamileyim bugün yürürken ayakta dururken kasıkta batma ve ağrı başladı. Şimdi de mide kısmı ve karnımın altı ağrıyor. Düzenli doğum ağrısı gibi değil. Ama az ayakta dursam hemen artıyor bilemedim. Perşembe kontrol ve nst var doktora da sormak istemedim 2 gün dayansam yetecek. Aynı durumda olan başına gelen var mı?
Mercimekos Bende 31 haftalık hamileyim, yarım saat ayakta durunca benim de aynı oluyor, hatta ara ara adet olacakmışım gibi sancı hissediyorum