Msym Hayırlısı olsun hakkında .Benim ikinci hamileliğim işte bırakmıştım 3 senedir korunmuyordum ilk doğumum sorunlu geçti felan derken olmayacak dedim korunmadım yani 3 sene şimdi ancak hamile kaldım .Gitmedim doktora baktırmadım olmazsa olmaz dedim artık yani .Cok zor birsey ama Allahım hayırlısını nasip etsin hakkınızda inşallah .