Ezgi_Mercan Kizlar hamileliginde ayak mantari sorunu yasayan var mi? Ölcem kaşıntidan. Kullandiginiz bir urun, ilac vs var mi?
-Papatya- Ezgi_Mercan malesef ki ben 😔 kaşınıyor kesip atsam geçer mi diye düşünüyorum. Travazol kullanabilirsin demişti doktorum. Kalınınca sürüyorum. Birde karbonatlı su yapıp bekletiyorum ayağımı iyi geliyor gibi
Anneada Berbat bi illet gece uykudan uyandiriyo . Deniz tuzu faydaliymis bende bu aralar sabah aksam deniz tuzunda bekletiyorum 14 -20 dk deneyin umarim faydasi olur