Kızlar 8+4 günlük hamileyim. Ara ara devam eden kahverengi lekelenmelerim var. Tüp bebek oldugu için zaten progestan sürekli kullanıyorum. Bugun doktor ultrasonla bakarken küçük bir ayrılma var bebeğin kesesi sağlam kalp atışı iyi önemli değil dedi. Şimdi yeni yeni kendime geliyorum ayrılma derken sizce neyi kastetti. Böyle bir durum yaşayan var mı? Kötü yorum yapacak olan yapmasın zaten stres altındayım.