Esra-63 ben de ilk doğumum için gün sayıyorum normal dışında kesinlikle hiçbir şekil adapte etmiyorum beynime bence siz de uzak durun vücuda alınan her ekstra şeyin bir geri dönüşü olur o an daki acıyı hissetmek bile gerekli bence böyle pozitif odaklanıp en hafif şekilde atlatabiliriz diye düşünüyorum 😇 unutmayalım ki kucağımıza aldığımızda meleklerimizi hepsi bitecek 💕🐣