Sifaay 7 haftalık hamileydim ama bugün bebeğin normal değerden düşük olduğunu kürtaj olmam gerektiğini öğrendim yarın olacak sanırım olan varsa yakın zamanda yardımcı olabilir mi çok korkuyorum