Hanımlar bu ayın 7sinde ikili test için kan verdim bugün hastaneye gittim sonuç için kanımın pıhtılaştığını ve sonucun çıkmadığını öğrendim. Haftamda geçtiği için üçlü tarama günü verdiler. Çok stresliydim sonuç beni rahatlatır diye düşünürken sonuçsuz kaldım. Başına gelen var mı ?Tüpteki kan neden pıhtılaşır?