Sevtap hanıma gittim ben hamilelik yok iken muayene amaçlı sorun var mi diye, suan hamileyim iki kez gittim hic begenmedim ilgi alaka sıfır kapı esiginden ayak üstü 3-5 melime soyleyip yolladi o kdr bekledigim halde verilen paraya yazık degistirdim doktorumu esenler medipole basladim hâlâ da orada takip görüyorum