ozgurum10 22.haftadayım genelde oturduğumda değilde de uzandigimda veya yan yattigimda hareket daha çok oluyo bu normal mi oturduğumda daha az hissediyorum sırt üstü veya yan yatınca bebek daha çok kipirdiyor
DemirinAnnesiiii ozgurum10 o haftalarda bende öyleydim canım ilerleyen haftalarda oturduğun veya ayakta ikende hissediyorsun ben 29. Haftada hissetmeye başladım ayakta ve oturur iken
heycanlbekleys ozgurum10 ben 25 +2 im bende şimdiye kadar uzandığımda hissediyordum sonra oturuncada hissettim bugün ayakta bi defa hissettim canım normal bence
asli_g01 Normal. Şuan öyle olur zaten ayaktayken veya hareket halindeyken hissetmezsin çok nadir hissedersin hissetsende. İlerleyen haftalarda bebek daha da büyüdüğünde ayaktayken hissediliyo