Meltem423 3 haftadir nst bebek hareketsizligi var ama normalde gayet hareketli 37 haftada dogum yapanlar varmi bana erkeb gibi geliyor
Sinmalts Meltem423 çocuk anne karnında gelişimini tamamladığı sürece erken doğumdan korkmayın 37 hafta gayet normal günümüzde ☺️ sağ salim gelsin bebiş 🥰
Ays_cskn Meltem423 erken degil canim ben 37+0 da dogum yaptim tansiyondan dolayi doktorum haftasini doldurmus diyip doguma karar vermisti
Cnrmom Meltem423 Bugün muaynemiz vardı bebek 3.050 kg kilo olarak düşük mü hiç bilmiyorum 😔. Ama suyu bitmiş minik bir yerde kalmış sadece yarın 37+2 oluyoruz inşallah yarın sezeryan olucaz 🙏🏻
Meltem423 Cnrmom benimde bugun muayenem vardi 3.070 gr kilosu iyi dedi banada doktor ama nst hareket Cnrmom saglikla kavusun insallah🧿🙏