Evlat
Herkese merhabalar ben 38 haftalik hamileyim. Geçen cuma günü doktor kontrolüm vardı nst'de ara ara sancılarım cıktı ama doktor alttan muayene edince açılma olmadığını söyledi. 2 gündür bel ve kaşık ağrılarım var ara ara bu açılma belirtisi mi acaba ?
37 haftadan merhabalar.