Slaaa34 Arkadaşlar 16 haftalık hamileyim bugün aşırı halsiz yorgun ve iştahsızım kendimi iyi hissetmiyorum sizlerde böyle oldunuz mu
Misssitare Slaaa34 o haftalarda enerjik olmanız gerekiyor sanki. Benim enerjimin tavan yaptığı haftalardı. 12-21 arasını çok sevmiştim. Şu an 26 haftalığız enerjim bitik. Bel ve bacak ağrıalrımda oluyor.