Merhaba herkese şeker yükleme testim sonucunda gebelik şekerim olduğunu öğrenmiştim bir hafta diyetle düzene girdi,doktorum diyete devam etmemi haftada bir ölçüm yaptrmamı söyledi.Beni endokrinoloji yada diyetisyene göndermedi.Uzun zamandır açlık 85-93 arası seyrederken bugün 98 olduğunu,ikinci saatinde 110 olduğunu öğrendim.İkinci saat normal iken açlığın yüksek olması moralimi bozdu açıkçası haftada bir ölçüm yaptrdığım için de acaba diğer günler de problem yaratır mı,bebeğe bişey olur mu endişesi taşıyorum.Açlığı nasıl düşürebilirim bu arada 3-4 gündür yürüyüş yapamıyordum.32. Haftadamdayım.Herkese sağlıklı doğumlar diliyorum.