Kızlar merhaba fikire ihtiyacınız olursa burdan yazın bende sizden fikir almak istiyorum
10 aylık kızım var. Safiye Eylül ismi.
Safiye eşimin rahmetli annesinin adı. Eylül’de doğdu diye ve kafiyeli diye de Eylül koyduk.
Beş buçuk aylık hamileyim bunun cinsiyeti de kız.
Safiye eylüle kafiyeli uyumlu isim bulalimmi beraber ya aralarında 14 ay gibi ufak biz aman olacak o yüzden ikiz gibi olsunlar uyumlu isimleri olsun istiyorum 🐣🤗💗