sudeyl16 Benim kurumum öyle söyledi. 32 de diyelim çalışır raporunu aldın devam ediyorsun. Diyelim ki 34 te rapor veya yıllık izin aldın otomatik seni analık iznine atar dedi yani 16 haftan başlar. Eh bende doğum sonrasına kalsın istiyorum mesela 37. Haftaya kadar çalışırım diyorum o yüzden yanacak izinlerimi kullanıyorum 32 hafta öncesinde.
Ama siz yine kurumunuza sorun bu durumu