Kızlar bugün 37. Haftaya girdim suyum azaldığı için ve NSTde kasılmalar gördüğü için Dr çatı muaynesi yaptı 1 cm acıklik var dedi Perşembe gel doğumunu baslatacagim suni sancı ile dedi. Bebek kanala girmiş. Ciğer geliştirici igne yaptı ve eve geldim. Hiç böyle hayal etmemiştim suyum sancım gelir sancımı evde çeker sonra giderim diyordum açıkçası korkuyorum beni neler bekliyor bilmiyorum 🥺 hem 1 2 hafta daha dursaydi daha iyi olurdu diye üzülüyorum. Dua edin 🙏🏻🥺