bebegimvben Selam kızlar. 12 haftalık hamileyim ama ne yesem içsem ağzımda hep aynı tad oluyor. Artık yemek yemekten soğudum. Su bile zar zor içiyorum. Acı ekşi metal bi tad. Ne zaman geçer? Yada sizler neler yapıyosunuz geçmesi için. ??
Cansucbrdmr Bende de var 26+1 haftalığım bende halen geçmedi inşallah senin uzun sürmez. Özellikle yemeklerden sonra çay tatlı vs yedikten sonra dil üstünde o iğrenç tat kalıyo. Diş fırçaladıktan sonra dayanabildiğin kadar dilini de fırçalamaya çalış bana o biraz iyi geliyor..