Hfz1818 Bugun kesemizi gördük şükür daha bebegi goremedik 5+1 cikti😍 https://resimyukle.io/r/GUlUcncBdl
Mavimsi_ Hfz1818 ben de şuan 5 oldum yarın gidicem inşallah gözükür😊 ayrıca birşey sormak istiyorum beta nız kaç şuan acaba.
ecem11 Hfz1818 ben de yarın 5+7 olucam keseyi görmeye de gitmedim çok heycanlıyım inşallah bebişlerimizi de görürüz
Hfz1818 Deletedmom83940 insallah yol sac kesesi gözüktü bos gebelik olmaz insallah niyese cok korkuyorum
mimar_anne Canım maşallah yolk sac da görünüyor boş gebelik olmadığı kesin yolk bebeğin oluşacağının en önemli belirtisi inşalalh bebeğin de sağlıkla gelişir kalbini duyarsın pıt pıt 🥰