Seda54 Merhaba hanımlar ben progestan kullanmaya başladım bugün yeni hamileyim ilaç yan etkisini göstermeye başlayınca sık tuvalet ihtiyacı olmaya başladı 4 defadır art arda gidiyorum böyle olan var mı aranızda 🤔🤭
BeyazPapatya Seda54 İlacın etkisi midir bilmiyorum canım ama gebeliğin başlarında sık idrara çıkman gayet normal 🤗
BBusraa Seda54 profestanın yan etkilerinde baş dönmesi yaşayanlar çok oluyor ama gebelikte idrara çok çıkmak oluyor onun progestandan olduğunu sanmıyorum☺️
Seda54 BeyazPapatya aşırı derecede ama canım ya başım dönüyor tek kalkamıyorum sağolsun eşim yardım ediyor bu nedir böyle habire gidiyorsun dedi adam artık 😁🤪
BBusraa Seda54 baş dönmesi progestandan, idrar gebelikten 😂 progrstanı ağız yolu ile alıyorsan eğer onu artık vajinal yoldan at bence baş dönmen geçecektir
Taandreab Bende elevit kullanıyorum.10+2günlük hamileyim.günde en az 20kere idrara çıkıyorumdur)))tabi su da çok içtiğimiz için normal.