Kevsermucize Slm arkadaşlar doğum yaptım bebekte bişey yok ddwn sendromu olsa belli olurmu arada dilini cikariyo ama başka bişey yok normal bebek gibi kafama takıldığı için soruyorum başına gelen varmı
Bayancorek Kevsermucize Down sendromlu bebeklerin kendilerine has, sendromu açıkca belli eden yüz hatları vardır, öyle bir şey olsa doğum anında doktor söylerdi zaten direk sizin anlamanıza fırsat vermezdi yani.
-siva01- Kevsermucize canım o doğumda kendini belli etmeyen otizm sen onunla mi karistiriyosun acaba çünkü down sendromlularin yüzleri farklı görünür belli eder kendini yani
Seymaben Kevsermucize her bebek dil cikarir zaten🤔down sendromu bariz belli olur yuz seklinden vs falan
Deniz_20 Kevsermucize öyle olsa hem hamilelikte hem doğum sonrası bebeğin kontrolünde doktor söylerdi
Bayancorek Kevsermucize Söyler tabiki. Bakınca bariz belli oluyor zaten, ayırt ederdiniz illa ilk bakışta bile.
Kevsermucize haklisinesracim yok cnm ilikli taramada dwn sendrm demişlerdi o kafama takıldı bunun hakinda hiç sorup bilgide almadım oyuzden
Feyza-nur Kevsermucize hamileyken doktorun şüphesi var mıydı ? Ayrıca bebek doğar dogmaz cocuk doktoru geliyor myle bişey olsa söylerdi