Kızlar Ben bu ay Klomen 8 inde Çatlatma İgnesi Kullandm şimdi Benım adetlerım genelındede Düzensiz Ama Yumurta Dölenmez ise Adet olmam Gerekir demi Cunku Yumurta Atılacak Birsekilde peki böyle olup Tutmayıp Çatlatma İğnesinden Kac gün sonra Adet gördünüz ?