Srdm benim hep olurdu yumurtalar çatladığında kılcAl damar gibi damarları oluyormuş kanama yapıyormuş o da. Yıllarca doktorlara gittim hepsi normal dedi. Doğumdan sonra tamamen geçti. Kahverengi yoğun akıntım olurdu hep bir kaç gün sürerdi bazen ped bile koyardım adet olmuşum gibi