Kızlar gittim acile bebek çok şükür iyi kalp atışı duyuluyor dedi ama düşük ilacı yazdı. Bide bizim eşimle kan uyuşmazlığımız var yarın sabah gel iğne vurulacaksın dediler kendi doktorum zamanı var diyordu yarın tekrar vurulmadan önce kendi doktoruma gidicem