anne96 büyüme yok ama görünme kaybolma vardı. Hatta cok cıkıp rahatsız ettıgınde sırt ustu uzanıp elimle masaj yapar yerine yerleştiririm. Hemşireyim bu arada, kasık fıtıgı dedıgı bagırsak yanı. Gebelikte de karın buyudukce bagırsaklar yukarı cıktıgı ıcın cok sıkıntı yaratmadı bana. Baska bi cerrahla daha görüşmenizde fayda var