11+1 olduk 🌸 Ay çok şükür bu haftaya kadar bulandim vardı azaldı gibi ve iştahım arttı biraz ince bir şeyler yedim 😑. En son dün kustum. Ama bugün iyiyim. Ama çok uykum var sürekli nefes alışverisim hızlı 😑 surekli yorgun gibiyim iş harici hep yatiyorum. Kızlar bir şey sormak istiyorum ben öksürürken kasıklarım acıyor sonra geçiyor. Sizde böyle bir şey var mı?