6+3 bugun doktor kontrolüm vardı ıkı ıhtımal var ya angular gebelıktır yada kornual gebelık yanı dış gebelık henuz kesın konusamıyor doktor cunku tanısı bıraz zor .. eger angular gebelık olursa bebek ters olcak dogum sezeryan ve 25 ıle 30 haftalar agrılarım baslıcakmış basından gecen var mı lutfen yazınn cok tedırgınım