Muzlupuding Ne alacağımı neye bakacağımı bilmiyorum tek gözüme hoş gelen montessori yataklar ahşap olanlardan böyle 3-4 yaşına kadar yatar diye onu almayı düşündüm ama ilk etapta yanlış mı yaparım tecrübeli anneler birşey söyleyin ☹️
Yesim Muzlupuding sallanan beşik daha iyi olmaz mı? Ben montesorri aldım ama 1.5 yasına kadar kullanamadım öle odada süs niyetine bekledi. Bana kalırsa park besik en kullanışlı olanı gittiğin yere de götürebilirsiniz. Bir numaram da kullandım anneme bırakmıştım geldikçe yatar diye simdi hamileyim iki numarama da yeni aldım kanz ın
Nskyhn Muzlupuding kesinlikle park beşik. Tecrübeli değilim kullanmadım ama araştırmalarım ve mantığımla söylüyorum. Aldiigmiz park beşik 3 yaşına kadar kullanılıyor anne yanı da oluyor. Odamda onu kullanacağım daha sonra odasına geçerken Montessori alıp ona güzel bir oda yapacağım. Park beşik çok kolay kapatıp açılıyor küçük bir kutu oluyor her yere taşınır
zamaneannesi80 Muzlupuding bende montessori alacağım bence 6 7 yaşına kadar kullanır bellide daha fazla 😇 bide portatif bi beşik alacağım en fazla 1 yaşa kadar kullanabileceği.. sallayarak uyumaya alıştırmak istemiyorum çünkü😅
denizdalgasi1 Muzlupuding ben sare büyüyen beşik aldım bebek odasına çok şık ve kullanışlı bir beşik anne yanı olarak başka aldım sallanan 4 moms ama onunda zamanı geçti başka arıyorum şimdi anne yanı olarak
Muzlupuding Yesim sallanan beşik alcam böyle ikinci el 200-300 liralık geçici onda yanımda yatırırım ilerleyen zamanlarda gerekirse montessoride emzirerek yada ayağımda sallayarak uyuturum böyle düşündüm ?
Selin15 Muzlupuding meltem mobilyadan 50*90 ahşap beşik aldık. Daha sonra Montessori yatağa geçicez. Park beşik tamam taşınıyor olabilir ama yatak odamıza pek uygun değil boyutu büyük bize göre