Kızlar geçen kontrole gittim 14 haftalık hamileyim heyecanla cinsiyet haberi bekliyorum ama duyduğum şey karşısında çok kötü oldum kendi doktorum ultrasonla diğer muayenelere göre çok uzun baktı bu sefer ve öğleden sonra bidaha gel bakalım dedi bir sorun mu var dedim evet dedi sonra beni perinatolojiye gönderdi ordaki doktorda 15 20 dakikaya yakın baktı inceledi doktorun bebeğin beyninin yırtık olmasından şüphelenmiş dedi ama ben o kadar risk görmüyorum dedi 2 hafta sonra tekrar gel tedbir amaçlı yine bakalım dedi ben ilk defa böyle birşey duydum siz hiç duydunuz mu anne karnındaki bebeğin beyninde yırtık diye birşey