1532emine Merhaba kızlar 35+2 haftalık hamileyim ama bebeğin hareketlerini 2 gündür hissedemiyorum normal mi ben gibi hissedemeyen oldu mu aranızda acaba
dezgi 1532emine kuzum ben daha 27 haftaligim ama çok araştırıp okurum özellikle 30 dan sonra hareketlerini takip edip en az 2 saatte bir günde 10 hareket beklenir diyorlar hep ama sen yorulmussundur canın sıkkındır bebegin etkilenebilir. Bir çikolata yiyip yat yine hareket yoksa bence doktora görünsen iyi olur
Beybileydi 1532emine merhaba 34+5 haftalığız benimde aynı şekilde şu iki gündür hareketleri çok çok az endişelendim biraz doktorumuza yazdım bakalım ne diyecek
sareninnannesii 1532emine 35+1 deyim ben de dünden beri aşırı az ve yavaş hissediyorum hareketlerini. çok arada hareket ediyor bir kere de hıçkırığını hissettim. normalde çok hareketliydi ben de endişelendim ya😔
SunnyG Eğer gerçekten hiç hareket hissetmiyorsan doktora gitmelisin. Arada hissediyorsan sıkıntı yok. Bişeyler ye, biraz yürü, soluna yat yarım saat.
monarosamommy Bacılarım Rabbim sağlıkla hepimize hayırlısı ile evlat sahibi olmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌼 hareket konusuna değinmek istiyorum eğer ki hareketleri hissetmiyorsanız hemen doktorunuza başvurun. Yada en yakın hastaneye gidin ihmal etmeyin benim canım yandı hemde 2 defa böyle okuyorum hareketlerini hissetmiyorum diye vs çok üzülüp korkuyorum dualarım hepinizle inşallah evlatlarınız sağlıkla kucağınıza almak nasip olur inşallah ne olursunuz hareket etmiyorsa geç kalmadan doktorunuza danışın 🌼