2.5 aylık bebeğim var 3.veya 4. Ayında ek gidaya başlamak istiyorum 6. Ayına kadar bekleyim demeyin lütfen bir kutu mama 200₺ ve 1 hafta gidiyor yetişemiyorum muhallebi meyve suları yoğurtla başlayıp 6.ayında genişletmeyi düşünüyorum tecrübeleri olanlar yazabilirmi acaba