Alp46mustafa 10 gün ağrı oldu emzirirken daha çok hormonlardanmış , 35 güne doğru tamamen iğleşti ve düştü dikişler ,hangi taftaysa o tarafa yatmama ya oturmamaya çalış benim sağ taraftaydı, elleme iğleşmişöi diye kurcalama hiç bir hafta batikonla pamuk az az yaptım sonra kendi iğleşit geçmiş olsun