Kaderbastu Arkadaşlar çatı muayenesi ne zaman oldunuz ben 37+1 haftalığım hiç bahsetmiyorlar ne zaman yapılacağından
Sbm050421 Kaderbastu ben 28+4 üm bugğn kontrolüm vardı sorduğumda 37. Haftada olduğunu söyledi doktorum
Kaderbastu tunaliseray ben 38 haftada tekrar gideceğim söylücem doktora o zaman tabi o süre zarfına kadar doğurmazsam
Busradogann Kaderbastu bana 38de yapicam dedi 37de yaptı mecbur çünkü suyum azalmış ve bebek kanala girmiş doğumun başlamak üzere diye