minikmucizem006 Merhaba canım anneler, 35+3 günlük olduk biz. Bebeğimde kist olduğu için doktor sezeryan doğum önerdi. 2450 gram olduğunu söyledi doktorum, kilosuna geriden geliyor dedi yine, sizin bebeklerinizin gelişimi nasil doktorunuz bu konuda ne diyor?
Zeynepppp23 minikmucizem006 bende 35 haftaligim ama şuan kilosunu bilmediğim için bebeğimin yardımcı olamıyorum üstte kalsın diye yazıyorum 😊
Caglatan minikmucizem006 kilosu gayet iyi bence bizim 35 haftada 2700dü ama doktor 10 gün ilerde dedi
minikmucizem006 Sans12 Valla bilmiyorum ki, bu sefer tedirgin olmadım ama. 33+5 haftalıkken gelmiştim yanlış hatırlamıyorsam ve kilosu 1800 gramdı, 2-3 hafta içinde bu kiloya ulaşmış olması benim içimi baya rahatlattı.
Arslanyavrusu123 minikmucizem006 kilosu iyi canım bende aynıyım doktorum hiç bir şekilde zayıf demedi ya bide her bebek 4 kilo mu doğmak zorunda kilosu gayet iyi
minikmucizem006 Arslanyavrusu123 Çevremdekiler de zayıf falan diyo buda beni haliyle olumsuz etkiliyo
Arslanyavrusu123 minikmucizem006 kalar muz kuruyemiş tüket canım ama dediğim gibi her bebek dört kilo doğcak değil
BabyyBoy minikmucizem006 Haftamdayım bebek kilosu 2200 dedi doktor Zaten 1 hafta önden gidiyormuş gelişimi Kilo olarak da fazla buldu ama bi sorun olmadığınıda eklemişti
sumelegi minikmucizem006 bizimde kilomuz fazla. Ama bu genetiğe de bağlı. Fabrikadan çıkmıyor bebekler sonuçta. Sağlıkla dünyaya gelsinde :) zamanla kg alır canım.
amined minikmucizem006 bende 35+4 deyim kilosunu bilmiyrm 2 hafta once gitmiştim.. araliklarla 3 kere sanci yokladı 1 dk falan sürdü durdu ..son haftalar gecmiyor sanki
Birminikkurabiye minikmucizem006 bende 35+1 oldum bugün doktor kontrolümüz vardı 2440 gram dedi doktorumuz ve haftasıyla uyumlu olduğumuzu söyledi
Bnurk Bizde bugün doktor kontrolündeydik. 35+4 bebegim 2720 kg cıktı. Doktorda gayet iyi seninki de kilosuna göre gayet iyi zayıf değil canım.