acemimom1 Kızlar 33+4 olduk kıyafet yıkama işlerine başladım kaç derecede ne kadar sürede yikadiniz? Renk vurma oldu mu hepsini birlikte kısa programda atsam ?
Alparslanveannesii acemimom1 ben beyaz açık mavi gibi renkleri ayrı koyu renkleri ayrı attım battaniye bornoz gibi şeyleri ayrı attım 30 derece 15 dkklik programda attım fabrika tozu gitsin maksat. Açık alanda kurudu güneşte. Birde yüksek ayarda ütü yaptim
Eminecak acemimom1 hic giyilmedi kirlenmedi maksat tozu gitsin diye ben kısa programda düşük derecede yıkadım daha giydirmeden bir şey olmasin diye 😊
Alparslanveannesii acemimom1 birde çok geç kalmışsın canım 32 haftada en geç 34 haftada herseyi hazır olmalı hastane cantasi dahil
SunnyG Valla ben hepsini karışık attım 30 derece 30 dkda. Renkli beyaz vs ayırmadım. Renk atma da olmadı
Alparslanveannesii acemimom1 benim Kisa ayarim oydu güzel yikandi zaten dalinin sivi deterjanı ile yıkadım 40 dakika olan programım vardı ama çekti bir çok kıyafet 🤷♀️ zaten kirli olmuyor fabrika tozu gitsin yeter
ilkkalpatisi sadece toz değil o kıyafet yapılırken ki kimyasal işlemlerden arındırmak için derece bir tık fazla olmalı ve bence en az yarım saat olmalı
zeynepdurunun_annesi acemimom1 bebek kıyafetleri şimdi yeni olduğundan renkli beyaz ayırıp iki makine yapmana gerek yok kısa programda da ya da makinende varsa bebek programında hepsini aynı anda yıkayabilirsin 30 da
Gulsahkrr1 30 derecede hassas program 30 dakikada yıkadım canım granül matik almıştım ama kullanmayı düşünmüyorum makine borularında kalıp tıkanıyormuş, dalinin sıvı yumuşatıcısını kullandım
Alparslanveannesii acemimom1 inşallah kuzum biraz yorulursun ama acele et yada birinden destek al derim
Mrysmg acemimom1 ben 40 derecede 800 sıkma derecesinde hepsini beraber 45 dk yıkadım deterjan baby me yumuşatıcı üni baby ( bu yumusaticiyi tercih eden olursa yarım ölçek yeterli çok bile yoğun kokusu var az koyunca ağır olmuyor)