Mantıklı düşünelim 7 aylık bebek kardeşi doğana kadar 1.5 yaşına yaklaşıcak ve hala emmeye devam ediyosa kardeşine süt yetmemesi ilk problemi olucak. İlk 1 hafta gelen kolostrum sütünden de yeni doğan bebiş mahrum kalıcak. Diyelim ki doğuma yakın memeden kesmeye karar verdi. 2-3 gün sürekli uykusuz kalmayı öfke ve ağlama krizleriyle baş etmeyi bünyesi kaldırmıcak. Ben öğrendiğim an kestim 15 aylıktı. Herkes sütün zehirler dediği için merak edip tadına baktım tuzlu kesik kesik ayran tadı vardı iyiki kesmişim bu sıcaklarda uğraşamazdım şuan da gece saat başı kalkan çocuk da deliksiz uyuyo ama 7 aylık henüz ufak o yüzden tamamen kendi tercihi her doktor farklı konuşuyor