EbruKrhn Merhaba 6+2 haftalık hamileyim kesemizi gördük çok şükür kalp atışı için doktorum bu cuma çağırdı ama erken erken gitmek istemiyorum haftaya gitsem hormon testlerini de haftaya yaptrsam geç kalmş olurmuyum