Maysaamoms5 Kızlar 2 kez kimyasal geçirip sonrasında sağlıklı bir sekilde hamile kalan var mı acaba ? Bende sadece kanda çıkıyor sonrası kanama başlıyor
Denizdenizz Maysaamoms5 benimde 3 tane kimyasal gebelik oldu doktor adetin gecikir gecikmez test yapma 10 gün geçsin demişti genelde Bi çok kadında olur ama test yapılmadığı için anlamazlar demişti
Dmttthemum Siz ara vermeden devam edin kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik elde etmek daha kolay olurmuş benim doktorum öyle dedi şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim ama kimyasal mı bilmiyorum henüz doktora gitmedim ben de geçen ay kimyasal geçirdim
Maysaamoms5 Dmttthemum inşallah sağlıklıdır canım 🫶 zaten her Ay korunmasız ilişki oluyor ama tutmuyor sanırım anlamadım ya
Maysaamoms5 Susush kanda hamilesin.yükseliyor beta hcg ama düzenli artmıyor düşüyor bi anda ve kanama başlıyor bide kese felan oluşmuyor