Selothatun ben en son devlet hastanesine gittim 32. Haftamda sanırım hiçbirşey söylemedi bana ultrason fotoğrafını istedim onu bile vermedi kilosunu sordum sadece haftasıyla uyumlu dedi hiçbirşey anlamadım şimdi cumartesi artık doğum yapacağım hastaneye gidicem bakalım ordaki doktor ne diyecek bende merak ediyorum sanırım çatı muayenesi falanda yapacak nstye girerim bide heralde ilk defa bu kontrolüm için heyecanlanıyorum sonra ne sıklıkla çağırır artık bilmiyorum 😍😂