Eminecak minikturtam1 8 haftalikken kalp atışlarını duymuştum o hafta gitmiştim sağlık ocağına da. Sizde bence gidin fazla geç kalmayin tetenoz aşılarını soyler tansiyonuna bakar rutin kontrol için kan degerlerine bakar şekerine bakar
minikturtam1 Eminecak ilk hafta gitmistim aslinda. Tup bebek oldugum icin çogu tahlileri orda yaptirdim. Kanda pozitif gorunce aramislardi. Ondan sonra aramadılar
Mrvnehir Yildiz028 bildirmek gerekiyor ben kendim gittim söyledim takip etmeleri gerekiyor aşı ve kanlar için
zamaneannesi80 minikturtam1 canım sistemlerine düşmediyse aramazlar sen git kayıt yaptır çünkü 20. Haftada tetanoz aşısı için çağırıyorlar
minikturtam1 zamaneannesi80 hamile oldugumu bildirdim Aslında. sadece ilk hafta aradilar. Bi kac soru sordular onun disinda baska bir sey demediler. Belki ileriki haftalarda ararlar.
sumelegi Yildiz028 ben 3. Ayı geçerken söylemiştim. Zırt pırt arıyorlar şuanki aklm olsa bildirmezdm 😂 eğer düzenli gidiceksen sorun olmaz.
zamaneannesi80 minikturtam1 aşı zamanı ararlar canım.. seninde aklında bulunsun yinede 20. Haftalarda aşı olacağın.. benim ev sahibim sağlık ocağı hemşirem olduğu için zaten evde sorup ilgileniyor.. bende gitmedim daha kayıt dışında bidaha şuan 18. Haftadayız