Ysmn5836 ben de 20+2yim bebeklerim 21haftalık. Ben 2.3.4. Ayda hep yattım düşük tehlikem vardı. O yüzden bu ay normal hayatına dön deseler de yapamıyorum ayakta biraz kalsam ya da uzun süre otursam belim kırılacak gibi oluyor. Bir hafta sonra 13saatlik bir yolculuğa çıkacağım memlekete peşinden de ev taşıyıp başka bir şehre yerleşeceğiz ne yaparım nasıl hallolur her şey bilmiyorum. Riskli gebelik diye çok dikkat ettim bu da beni çok hantal yaptı sanırım hiç iş yapamıyorum. Son aylarımızda Allah yardımcımız olsun