kahvesever__ sliya30 37 haftadan da doğurmak istemiştim öyle de oldu 37+2 de geldi oğlum annesini bekletmedi 😊
FSCMK EmineDefneGokce canım ilk gebeliğin mi yoksa ikinci mi sanki isminden hatırladım 2019 annesiyim ben
EmineDefneGokce FSCMK bende senin adını kidsten tanıyorum canım geçen dicektim unuttum evet 2019 bende 🥰
OzgeSyr_ Bebekim kücük ne kadar dursa o kadar iyi dursa keske 41. E kadar 😂 doğuramıyorum diyenlere özeniyorum yemnederm🫠
Deletedmom73711 sliya30 38’e girdiğim gün doğsun isterim, zaten içimden bir his o gün doğacağını söylüyor nedense😂 Her şeyin hayırlısı, erken gelmesinler Allah’ın izniyle yeter❤️
Minigim38 Ben 20 haftaligim suan bile doğmasını istiyorum 😁sagligi icin beklemesi lazim 38. Hafta isterdim