Bn doğumun basından beri İlhan Varank a gidiyorm kontrollere. 30.haftamdayım şuan. Muayenede bile her seferinfe başka dra göründüm neredeyse.bu ay bu dr iyiymiş diyorm diğer ay memnun kalmıyorm.kadın drlara gidiyrm hep erkk doktorlara hiç görünmedim.dogumumu özelde yapmaya karar verdim bu yüzden.