Kızlar merhaba, 32 haftalık hamileyim. Bugün sağlık ocağında tahlil verdim. Tüm kan değerlerim düşük çıktı. Kansızlık var demir düşük, protein değerlerim düşük. Çok üzüldüm bide bebek demekki kansız olcak, 32. Haftada hiç iyi değil bu değerler falan filan böyle çok kötü konuştular. İlaçlarımıda gerçekten düzenli kullanmıyorum açıkcası bekliyodum ama şu an düzenli kullanmaya başlasam toparlar mı yada bebekte ciddi bi hasara sebep olacak mıyım bilmiyorum :( kan değeri benim gibi düşük olan var mı bu süreçte 😔