(35+4 günlük gebeliğim) Ben bugün aldım damardan Demir serumu. Değerim ilaç içmeme rağmen düşmüş,doktor ilacımı degıstırmek istedi ;beni diğer ilaçlar kabız yapıyor , kabul etmeyince damardan Demir serum ile verelim dedi.
Özel hastanede SGK çalışanım 150lira rapora verdim, 125lira serum taktırma parası verdim , 450küsür de iki tüp Demir ilacı fark ücreti çıktı( ilacın normal bir tüp fiyatı 1600müş ;eczacı dedi)
Bilsem devlete gider yaptırırdım pahalı geldi bana
Bu arada benimki yarım saat sürdü, hiç bir yan etkisi olmadı, yanında alerji ilacı da vermediler.sadece takan kişi baş donmesi yapabılır dedi ama ben de yapmadı