Soruyorumm Dilaraaaa_4747 şekerine baktırdın mı o çok etkiliyor kiraz ve karpuz cok yersen suyu arttırıyormuş
Melos90 Dilaraaaa_4747 bana da tam tersj biraz az dedi yani bende anlamadım su iç bol bol dedi içiyorum da ama bir ay sonrasına randevu verdi önemli sorun olsa bir ay sonrasına vermezdi sanırım diyorum 😥
Dilaraaaa_4747 Melos90 korkma canım inşAllah bişey yoktur bol su iç dikkat et kaç haftalıksın bu arada ?
Ebrudelibasan Benimde suyum fazla çıktı canım 1 haftadır dikkat ediyorum yediklerime tatlılardan hamurişi lerden meyvelerden ve ekmekten uzak duruyorum umarım düzelir 🙏
Melos90 Dilaraaaa_4747 bir ay sonrasına randevu verdi insan ya azaldiysa şu vs diye korkuyor su içiyorum günde üç litre 27 +3 um 😞
Dilaraaaa_4747 Melos90 Melos90 Allah hepimizin yardımcısı olsun bana da doktor bugün bebeğin suyu fazla dediği için çok kafama taktım
Narnur Benimde fazla şeker çıktı maalesef dün insülüne başladım birde diyetteyim 1 haftadır bakalım artık sende karpuz beyaz ekmek meyve şekerli herşeyden uzak dur 🤷♀️ İnşallah düzeliriz Allah yardımcımız olsun
Melos90 Mavidunyamm içiyorum onu da iki günde bir bir bardak faydası olur diyon ama şöyle sıkıyorum kavanoza koyuyorum iki üç gün iciyorum sürekli sıkmak zor geliyo olur mu oyle
Mavidunyamm Dilaraaaa_4747 evet burda herkes su azlığına doğal yöntem olarak havuç suyu öneriyor. İllaki faydası oluyor 🌸
Soruyorumm Bsra0681 evet hem kanı sulandırıyor hem suyu arttırıyor günde en fazla yedi kiraz yiyebiliyoruz