Bugün tam 38 haftalık olduk geceden beri adet olucakmışım gibi sancılar yaşıyorum şiddetli oluyor sonra şiddetti geçip tekrar başlıyor normal yalancı sancımı yoksa acaba gerçek sancılarmı başladı bunu nasıl anlayabilirim kızlar suyum gelmedi nişanda gelmedi ama bebeğin hareketlerini kasıklarımda çok hissediyorum ve çok baskı yapıyor heran çıkıcak gibi