selam kızlar. 35+3 olduk hamdolsun . serklajlıyım haftaya muayenem var sanırım dikişi de alacak . normal doğumdan korkuyorum biraz ilki de normal olmuştu 21 haftalık yaşamadı rızkı yokmuş kuzumun. bu korkuyu nasıl aşabilirim? dra sordum zaten rahmin gevşek diye dikiş attık dedi sezeryan olacak bi durum yok dedi. sizin nası geçti süreciniz ?